BIG SALE  - Tot 80% korting op voetbal items!

Betaalinformatie

De veelgestelde vragen over betalen.


De betaling bij mijn bestelling is mislukt?

Help! De betaling is mislukt en ik kan mijn bestelling nu niet meer afronden. De artikelen uit je bestelling worden even vastgehouden (en kunnen daarom tijdelijk niet beschikbaar zijn). Als je na 1 minuut op herbestellen klikt kun je de bestelling opnieuw proberen af te ronden met het gewenste betaalmiddel.

Op welke manier kan ik betalen?

De bestellingen bij VoetbalDirect kunnen betaald worden met de volgende betaalopties:

  • iDeal: Via de vertrouwde online omgeving van je eigen bank.

  • Creditcard: Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel geleverd is.

  • Paypal: Met PayPal betaal je veilig en simpel met je eigen PayPal-account, welke is gebaseerd op jouw e-mailadres. Als je een account aanmaakt bij PayPal, koppel je eenmalig jouw bankrekening of CreditCard aan je PayPal-account. Vanaf dat moment kun je eenvoudig betalen door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren

  • Bancontact/Mister Cash: Met Bancontact/Mister Cash kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

  • VoetbalDirect Giftcard: Voeg bij de stap 'betalen' een kortingscode of cadeauboncode toe.

Het is helaas niet mogelijk om te betalen met VVV- bonnen en/of Airmiles.
Kan ik contant betalen?

Nee, het is niet mogelijk om contant te betalen. Dit geldt voor de online geplaatste bestellingen maar ook voor ons afhaalpunt in Warmond.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Een openstaande factuur kan je gemakkelijk betalen via iDeal of Bancontact. Wil je het bedrag zelf overmaken? Dat mag uiteraard ook en kan naar; NL27ABNA0570359880 (BIC: ABNANL2A). Vergeet bij het overboeken van een bedrag niet je ordernummer te vermelden.


Waar vind ik mijn facturen?

De facturen ontvang je automatisch per e-mail na het uitleveren van de bestelling. Zoek je een factuur terug? In je online account zie je alle facturen en deze kun je gemakkelijk bekijken of printen.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren?
Na retouren
We betalen je altijd direct terug nadat we de retourzending afgehandeld hebben. Je ontvangt altijd een bericht als we je retourzending ontvangen en verwerkt hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Mocht je het te lang vinden duren of heb je een andere vraag? Dan mag je ons altijd even bellen op (03-2330046) zodat we het je een actuele status kunnen geven van je retourzending & terugbetaling.
Na annulering
De terugbetaling van een betaalde bestelling welke je wilt annuleren is binnen 3 werkdagen. De snelheid waarmee het geld terug op je rekening staat hangt wel af van het type betaalmethode wat je hebt gekozen. Voor creditcard is het 3 tot 5 werkdagen voordat de reservering is opgeheven. Voor iDEAL betreft dit 3 werkdagen.
Mijn bank heeft storing, wat nu?
Het wilt weleens voorkomen dat er een nationale storing is met internetbankieren. Gelukkig komt het niet zo vaak voor maar het kan niet volledig uitgesloten worden. Als er een storing is en je wilt wel gewoon je bestelling plaatsen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan de bestelling handmatig verwerken zodat er geen vertraging optreedt. Eventjes wachten tot de storing verholpen is kan natuurlijk ook!

Deskundig Advies

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur & op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
  • Bel: 03-2330046
  • Direct antwoord
  • Stel je vraag via e-mail
  • antwoord binnen 4 uur
  • Stel je vraag via facebook
  • antwoord binnen 4 uur