Klantenservice VoetbalDirect

Veelgestelde vragen

  Wanneer kan ik de bestelde artikelen thuis verwachten?

Op werkdagen voor 22:00 uur besteld? En zijn alle artikelen voorradig? Dan kunt u het pakketje de volgende dag verwachten. Zodra uw bestelling gereed is voor verzending, ontvangt u van ons een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link kunt u de zending volgen.

Wanneer een order artikelen bevat die niet voorradig zijn, zullen we de order eerst compleet maken, alvorens deze te versturen. Mocht je de reeds voorradige artikelen alvast willen ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 03-2330046.

Houd hierbij uw klant- en/of ordernummer bij de hand!
-

  Wat gebeurt er als ik op het aflevermoment niet thuis ben?

Wanneer u niet thuis bent op het aflevermoment, proberen de bezorgers het pakket bij de buren af te leveren. Via een notificatie in uw brievenbus ziet u waar het pakket is afgeleverd.

In enkele gevallen komt de chauffeur de volgende dag nogmaals langs voor een 2e poging. Als u dan afwezig bent, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd, waar u deze op een later moment af kunt halen.
-

  Hoe kan ik een artikel/bestelling retourneren?

In het ontvangen pakket zit een retourformulier. Dit retourformulier bevat een retoursticker. Plak deze op de doos en geef het pakketje af bij een UPS Access Point. Deze retourservice is uiteraard kosteloos voor onze klanten.

Zoek hier naar UPS Access Point bij u in de buurt.

-

 Hoe kan ik een artikel omruilen?

Neem contact op met onze klantenservice via 03-2330046. Houd uw klant- en/of ordernummer bij de hand en geef aan dat u een omruiling wilt doen. Wij reserveren de door u gewenste artikelen en sturen deze direct op zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen. Uiteraard is deze service voor onze klanten kosteloos!
-

  Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Vraag een nieuw retourlabel op via onze klantenservice. Wij versturen een nieuw retourformulier op per mail. Plaats vervolgens het retourlabel op uw retourzending, zodat u deze kosteloos kunt afgeven bij een UPS Acces Point.

  Ik heb een klacht over een artikel, hoe kan ik aanspraak maken op garantie/vergoeding?

Wanneer u vermoedt aanspraak te maken op garantie/vergoeding voor de door jou bestelde artikelen, kunt u ons klachtenformulier invullen.

Klik hier voor het klachtenformulier

We nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met u op voor de verdere afhandeling van uw klacht. Alleen volledig ingevulde klachtenformulieren worden in behandeling genomen.
-

  Wat gebeurt er met mijn waardebon bij een retourzending?

Het bedrag wat u van ons terug krijgt wordt teruggestort op uw rekening of creditcard. Als u (deels) met een waardebon heeft betaald, maken wij een nieuwe waardeboncode voor u aan. Deze nieuwe code kunt u terugvinden in de factuur die per mail naar u wordt verstuurd. De code van uw oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.
-

  Is er een langere retourtermijn tijdens de feestdagen?

Plaats een bestelling voor 1 januari 2019 en maak extra lang gebruik van onze gratis retourservice! In verband met de feestdagen mag je jouw bestelling t/m 31 januari kosteloos terugsturen.
-

 

 

hz

 

Stuur een bericht aan onze klantenservice

Antwoord binnen 1 werkdag.


*Titel Dhr. Mevr. *Achternaam *E-mailadres Telefoonnummer Ordernummer *Soort vraag *Onderwerp *Vraag